luni, 19 decembrie 2011

Barbie Marquise Angelique OOAK 2010









Marquise Angelique este o papusa OOAK creata pentru prietena mea Valentina care adora rochiile clasice. Inspirata de o rochie purtata de Glen Close in "Legaturi periculoase" si botezata impreuna cu Valentina dupa alt personaj celebru, eroina filmului "Angelique", papusa este de fapt intruchiparea unei doamne de la curtea Frantei din perioaza rococco, respectiv secolul al 18-lea.
A fost nevoie de putin studiu asupra modei , croielii , coafurilor si aplicatiilor de pe rochii, multe din aceste amanute fiindu-mi insa cunoscute de ceva timp.
Cu toate acestea am vrut sa respect frumusetea unei epoci si am folosit in realizarea rochiei tafta, funte de matase si perle. Modelele aplicate , la fel ca si snurul incretit au fost realizate manual.
Dedesupt papusa poarta un suport pentru rochie , denumit in epoca "panier" adica cos, deoarce avea forma unui cos intors.
Pentru realizarea coafurii am folosi,t dupa moda epocii, un suport care sa tina parul fix, decorand-o apoi cu pene, flori si funde.
Ma bucur foarte mult ca a avut atatia admiratori si pentru cei care imi apreciaza cretiile pot spune ca in curand vor mai fi gata cateva. V-am facut curiosi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu