marți, 21 februarie 2012

"Maquise Justine Empire fetes" Barbie OOAK 2011










Vroiam de mult timp sa realizez o papusa OOAK inspirata de perioada Empire. Ada mi-a data un imbold de curand , asa ca m-am pus pe treaba :).
Perioada Empire , dupa cum ii spune si numele, este in principiu era napolioniana in Franta, bineinteles moda se ragaseste pe tot teritoriul Europei inceputului de secol al XIX-lea. Ceea ce o diferentiaza de tot ce a fost si va veni inca un secol si ceva dupa, este simplitatea liniei hainelor, inspirata din antichitatea romana. Coafurile sunt la randul lor o reproducere a l 'epoque dupa cele antice, ceea ce face din perioada Empire/ Secession o era unica a costumului european de o eleganta si rafinament unic.

Justine este o Barbie Fashion Fever Make Up Chic din 2006 cu mulaj Kayla/Lea si gene naturale, careia i-am recoafat parul , i-am repictat buzele si am imbracat-o in acesta rochie de epoca napolioneana din tafta indiana cu broderie aurie . Asortata cu o blanita rosie si o funtita in aceeasi nuanta , marchiza se vrea simbolul unor vremuri demult apuse.
Voua cum vi se pare?Eu o ador!

The age of Napoleon's Empire had a different shape of the costume. Those costumes were inspired by the Roman antiquity and their lines were very simple and elegant. Justine wears a Empire/Secession costume made from original Indian silk and decorated with gold embroidery. Because she's a Christmas lady she also has a red fur. I also made her hair "a l'epoque", so she can be like a marquise from the ancient times. Do you like her? I just adore it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu