sâmbătă, 18 februarie 2012

Prima Liv OOAK din colectia mea - GalaXy 2011






















Nu stiu alti cum sunt , insa mie imi place genul Sci-Fi. Ador papusile inspirate de acet gen super fantezist si cu un potential creativ nelimitat.
GalaXy este prima mea papusa Liv OOAK, la origine Daniela, o compozitie care mi-a luat multe luni de gandire si realizare. Papusa are ochii schimbati si repozitionati, este repictata si are atasate gene naturale. Liv poarta o peruca originala restilizata.
Am ales aceasta combinatie metalica albastru- argintiu, la machiaj si haine, inmuita de putin galben, in scopul de a crea un efect rece si luminos ca o imagine celesta scaldata in lumina de stele.


Meet my first Liv OOAK! She's Daniela, repainted, with new eyes, and natural eyelashes. She has an original wig restyling.
The theme was Sci-Fi and she'e a GalaXy cold and bright in the same time. I used electric blue, silver and a little bit yellow for this cold effect.

2 comentarii: